loading...

وبلاگ اوپتيما

وبلاگي براي ماشين بازان

بازدید : 70
سه شنبه 26 اسفند 1399 زمان : 12:35

هیدراته نگه داشتن پوست در فصل های گرم از اهمیت بالایی برخوردار است. این کار باعث جوانسازی پوست و جلوگیری از چین و چروک پوست می شود. جهت شرکت در دوره های آموزش آرایشگری الماس نشان کلیک کنید.

جهت آشنایی با دوره آموزش پوست اینجا کلیک کنید.

هیدراته شدن پوست به کمک رژیم غذایی:

نوشیدن آب می تواند تا حد زیادی دغدغه افراد برای مرطوب نگه داشت پوست را برطرف نماید. از سوی دیگر میوه و سبزیجات خود معدن اصلی آب هستند و با گنجاندن آنها در رژیم غذایی می توان تا حد زیادی کمبود آب را جبران نمود.

۱- مصرف هندوانه:

هندوانه میوه ای است که بیش از ۹۰ درصد آن از آب تشکیل شده است. این میوه می تواند موجب باطراوت نشان دادن پوست گردد. از سوی دیگر باعث هیدراته نگه داشتن پوست نیز می شود.

بیشتر بخوانید... آموزش ناخن کار حرفه ای

۲- مصرف خیار:

خیار نیز یک میوه ای است که در هیدراته نگه داشتن پوست بسیار موثر است. ۹۵ درصد از این میوه، آب می باشد. خیار علاوه بر اینکه به صورت خوراکی برای پوست بسیار مفید است، در ماسک های صورت نیز کاربرد فراوانی دارد.

۳- مصرف پرتقال:

پرتقال از دیگر میوه هایی است که برای هیدراته شدن پوست، به رژیم غذایی اضافه خواهد شد. حدود ۸۰ درصد از ترکیبات پرتقال را آب تشکیل می دهد. باید در نظر داشت که ویتامین C و آنتی اکسیدان های موجود در این میوه موجب می شوند تا مقاومت بدن افزایش یابد. آ

۴- مصرف کرفس و کاهو:

اگر از خشکی پوست رنج می برید، استفاده از کرفس و کاهو می تواند یک داروی اعجاب انگیز برای هیدراته نگه داشتن پوست باشد. ۲۹ درصد از کاهو و کرفس از آب تشکیل شده است.

۵- مصرف پروتئین کافی:

یکی از دلایل خشک شدن پوست و کشیدگی آن، کمبود میزان پروتئین در بدن است. البته با توجه به بالا تر رفتن سن، این مورد کاهش یافته و باعث خشکی می شود.این مورد با چین و چروک دور چشم مشاهده می شود.

۶- مصرف موز:

افرادی که رژیم های سخت می گیرند و یا ورزش های سنگین انجام می دهند، در معرض خشکی پوست قرار دارند زیرا میزان زیادی از آب بدن را به همراه تعریق از دست می دهند. برای این افراد، پتاسیم می تواند جایگزین خوبی باشد تا به هیدراته نگه داشتن پوست کمک نماید.

منبع:

almasneshansalon

بازدید : 88
دوشنبه 25 اسفند 1399 زمان : 12:04

موسسه پنتون هر سال یک رنگ را به عنوان رنگ سال انتخاب می‌کند. اما امسال، با توجه به شرایط سختی که کرونا و قرنطینه خانگی به تمام مردم دنیا تحمیل کرده، رنگ سال ۱۴۰۰ به صورت ترکیبی انتخاب شده است. در ادامه درباره این رنگ ها بیشتر توضیح می‌دهیم و مدل های زیبا و جذاب آرایشی با این رنگ ها را به شما معرفی می‌کنیم.

رنگ سال ۱۴۰۰ چیست؟

امسال رنگ زرد روشن و خاکستری به عنوان رنگ سال ۱۴۰۰ انتخاب شدند. ترکیب این دو رنگ مستقل در کنار هم می‌تواند استقامت و امید به زندگی را به مردم دنیا منتقل کند. با اینکه رنگ زرد روشن به عنوان رنگ شاخص برای سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته شده است، اما می‌توان از سایر تناژهای رنگ زرد مانند زرد تیره نیز استفاده کرد. برای رنگ خاکستری نیز می‌توانید از تمام طیف های رنگ خاکستری و طوسی برای دکوراسیون منزل، لباس، و آرایش خود استفاده کنید.

بیشتر بخوانید... دوره های آموزش آرایشگری با مدرک فنی حرفه ای

رنگ زرد، رنگ سال ۱۴۰۰

رنگ زرد یادآور خورشید و نشانه گرمی، سرزندگی، و رشد و شکوفایی است. رنگ زرد در شرایطی که ویروس کرونا زندگی همه مردم را تحت تاثیر قرار داده است،‌ می‌تواند روزنه امید و گرمای آرامش بخشی در دل مردم ایجاد کند. از این رنگ می‌توانید به تنهایی یا در ترکیب با رنگ خاکستری در آرایش چشم، لاک ناخن، یا حتی رنگ موی خود استفاده کنید.

بیشتر بخوانید... آموزش حرفه ای تاتو صورت

رنگ خاکستری، رنگ سال ۱۴۰۰

خاکستری در دسته رنگ های خنثی قرار می‌گیرد. این رنگ بین رنگ سیاه و سفید قرار دارد و نماد سکون، مقاومت، و آرامش است. رنگ خاکستری یکی از ترندهای رنگ موی سال ۱۴۰۰ می‌باشد که طرفدارهای بسیاری نیز دارد. از این رنگ می توانید برای سایه چشم، و مانیکور ناخن های خود نیز استفاده کنید.

بیشتر بخوانید... آموزش کاشت ناخن

ترکیب رنگ خاکستری و زرد

دلیل انتخاب دو رنگ زرد و خاکستری به عنوان رنگ سال ۲۰۲۱ به شرایط سخت بیماری سال گذشته مربوط می شود. ترکیب این دو رنگ پیام آور استفامت و پایداری در برابر مشکلات و داشتن انرژی و انگیزه برای ادامه زندگی است. از نظر بصری نیز رنگ زرد و خاکستری ترکیب بسیار جذاب و زیبایی را ایجاد می‌کند که می‌تواند در تمام بخش های زندگی ما کاربرد داشته باشد.

منبع: آموزشگاه آرایشگری الماس نشان

بازدید : 73
يکشنبه 24 اسفند 1399 زمان : 12:23

تغییر رنگ ابرو و مژه می‌تواند در ظاهر شما تأثیر زیادی بگذارد. ابروهای تیره تر می‌توانند پرپشت و ضخیم تر به نظر برسند و ابروهایی که شبیه رنگ موهای شما هستند می‌توانند ظاهری طبیعی و متعادل به چهره شما بدهند. در ادامه با بهترین آموزشگاه آرایشگری در تهران با مدرک فنی حرفه ای همراه باشید.

نکات مهم برای رنگ کردن ابرو و مژه

برای رنگ کردن ابرو و مژه بهتر است از رنگ های مخصوص تولید شده برای مژه و ابرو بر طبق بروشور محصول استفاده کنید و یا رنگ های گیاهی را به کار ببرید. می توانید بعد از اصلاح ابرو اقدام به رنگ کردن ابرو نمایید. در نظر داشته باشید که دیگر ابرو های روشن زیاد متداول نیست ، همیشه سعی کنید از رنگی تیره تر از مو ها برای رنگ ابرو ها استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید... آموزش لیفت و لمینت مژه

طریقه صحیح رنگ کردن ابرو ها:

  1. برای رنگ کردن ابروهای طبیعی و بدون رنگ و مژه هایتان در مرحله اول آنها را با آب و صابون شسته و با استفاده از پنبه تمام میکاپ را پاک نمائید.
  2. رنگ گیاهی مورد نظر را که معمولاً به صورت پودر می باشد به اندازه مصرف در ظرفی غیر فلزی ریخته و با اکسیدان مخصوص به وسیله برس مخصوص رنگ طوری مخلوط کنید که ماده ای کرمی شکل به دست آید.
  3. برای جلوگیری از سوختن پوست اطراف ابروها، حتما دور ابروهایتان را با وازلین یا کرم چرب کنید.
  4. رنگ آماده شده را بوسیله قلم موی مخصوص رنگ ابرو با استفاده از خط طبیعی به ابروها بزنید.

بیشتر بخوانید... کلاس آموزش اکستنشن مو

طریقه صحیح رنگ کردن مژه ها:

  1. زیر مژه پائین را با وازلین چرب نموده و کاغذ محافظ چشم را تا آنجا که امکان دارد نزدیک به مژه پائین قرار دهید.
  2. برای تنظیم کاغذ محافظ چشم، از مشتری بخواهید به بالا نگاه کند.
  3. سپس رنگ را به وسیله برس مخصوص از طرف بیخ مژه ها به طرف نوک آن بزنید.
  4. اگر پوست اطراف ابرو یا مژه ها به رنگ آلوده شد آنرا به وسیله پنبه مرطوب تمیز نمائید.
  5. پس از مکث 20 الی 30 دقیقه کاغذ محافظ چشم را برداشته، ابرو و مژه ها به وسیله پنبه و آب نیمه گرم تمیز کنید.
  6. صورت را با آب و صابون شسته و با حوله خشک نمائید.
  7. برای پوست های اطراف چشم و ابرو از لوسیون تسکین دهنده مانند جوشانده یا بابونه استفاده نمائید.
  8. چشم ها را با محلول اسید بوریک شستشو دهید.
  9. وسایل کار را تمیز و دست ها را با آب و صابون بشوئید.

منبع:

https://www.almasneshansalon.com/course/

بازدید : 81
شنبه 23 اسفند 1399 زمان : 10:36

عرق و باکتری که به دلیل ماسک زدن بر روی صورت جمع می شوند، می‌توانند عامل جوش و آکنه باشند. بیشتر این جوش ها در اطراف بینی، چانه و لب‌ها دیده می‌شود. البته لازم ب ذکر است که گرما و فشار نیز التهابات فوق را تحریک می‌کنند. برخی افراد تصور می‌کنند که آرایش کردن و استفاده از کرم های ضدآفتاب در زمان ماسک زدن، احتمال بروز جوش را کم‌تر می‌کند. اما واقعیت خلاف این باور است، زیرا موارد آرایشی اگر به درستی انتخاب شوند باعث متعادل شدن چربی پوست می‌شوند. مرطوب کننده ها و ضد آفتاب هایی که در ساختار آن‌ها از دی اکسید تیتانیوم و روی استفاده شده است، به راحتی می‌توانند التهاب‌های پوستی را کنترل کنند.

جهت آشنایی با دوره های حرفه ای آموزش آرایشگری بر روی لینک کلیک کنید.

اگر مجبور هستید برای مدت طولانی از ماسک استفاده کنید، برای جلوگیری از جوش زدن و سایر مشکلات پوستی لازم است به موارد زیر توجه کنید:

بیشتر بخوانید:

۱. ماسک خود را تمیز نگه دارید

اگر ماسک خود را به صورت مداوم تعویض کنید، تحریک‌ها و التهاب های پوستی تا حد زیادی کنترل می‌شوند. اگر از ماسک های پارچه ای استفاده می‌کنید، لازم است آن‌ها را با مواد شوینده به خوبی شستشو داده و ضدعفونی کنید.

۲. از شوینده‌های مناسب استفاده کنید

اگر شرایط به گونه ای است که ماسک زدن برای شما حیاتی است، لازم است از یک پاک کننده مناسب برای پوست خود استفاده کنید. استفاده از پاک کننده هایی که دارای سالیسیلیک اسید هستند، گزینه خوبی خواهند بود.

۳. از شستشوی مکرر صورت غافل نشوید

یک راهکار بسیار آسان و البته کارآمد برای درمان جوش ناشی از ماسک زدن، شستن مکرر صورت است. توصیه می‌شود حداقل روزانه دو بار صورت خود را شستشو داده و از محصولاتی چون بنزوئیل پروکساید برای تمیز کردن پوست خود استفاده کنید.

۴. مرطوب کننده ها را از خاطر نبرید

برای محافظت از پوست خود می‌توانید از مرطوب کننده های ساده بهره ببرید که سبک بوده و از خشکی پوست جلوگیری می‌کنند. البته اگر پوست شما چرب است، این راه حل نمی‌تواند برای شما مفید باشد.

۵. از محصولات آرایشی سبک استفاده کنید

اگر عادت دارید همیشه آرایش کنید، در زمان ماسک زدن تلاش کنید از آرایش های سبک و پودر هایی استفاده کنید که سریعا جذب پوست می‌شوند.

۶. یک ماسک مناسب انتخاب کنید

خرید یک ماسک خوب می‌تواند از پوست صورت شما در برابر جوش و آکنه مراقبت کند.

منبع: almasneshansalon

بازدید : 132
چهارشنبه 20 اسفند 1399 زمان : 9:33

آنچه که بیش از هر چیزی در رنگ موی هولوگرافیک جلب نظر می‌کند، هایلایت هایی است که شفاف و براق می‌باشند. این شفافیت موجب می‌شود نور بر روی پوست و به خصوص گونه‌ها بیشتر شود. برای ایجاد رنگ موی رنگین کمانی معمولا از چند رنگ پاستیلی استفاده می‌شود که درخشان بوده و زمانیکه مقابل نور قرار می گیرند نیز تغییر رنگ می‌دهند.

نگهداری از رنگ موی هالوگرافیک

  • باید حتما موهای خود را به کمک شامپو های نرم کننده و ملایم بشویید.
  • برای افزایش ماندگاری این رنگ ها می‌توانید از اسپری رنگ مو استفاده کنید.
  • باید در نظر داشت که رنگ موی هولوگرافیک به مرور زمان کدر می‌شود.
  • لازم است از ماسک های مو استفاده کنید تا موهای شما همیشه نرم و مرطوب باشد.
  • برای شستشوی موها از شامپوهایی استفاده کنید که حداقل میزان آمونیاک را داشته باشند.
  • از ابزارهای حرارتی مانند اتو و سشوار به میزان کمتری استفاده کنید.
  • برای متعادل کردن چربی پوست، حتما بعد از حمام از روغن‌های طبیعی استفاده کنید.

بیشتربخوانید... آموزش پاکسازی پوست

چطور می توانیم رنگ موی هولوگرافیکی داشته باشیم؟

برای اینکه بتوانید رنگ موی هالوگرافیک را بر روی موهای خود داشته باشید، در گام اول لازم است با اصول رنگ شناسی آشنا باشید. در همین راستا ابتدا رنگ‌های مد نظر خود را باید در PLEXIGLAS قرار داده و به صورت نقاشی آنها را در کنار یکدیگر مانند رنگ آمیزی قرار دهید. سپس موها را به صورت دسته‌ای داخل رنگ فرو برده و خارج کنید. در این روش رنگ بر روی موهای شما به صورت رنگین کمانی می‌نشیند.

در مرحله بعد لازم است رنگ موهای خود را روشن کنید. زیرا برای داشتن رنگ موی رنگین کمانی باید رنگ پایه موهای شما روشن باشد. بر این اساس، قبل از هر کاری باید از دکلره مو یا از سایر روش های روشن کردن مو بدون دکلره استفاده کنید.

جهت آشنایی کامل با آموزش گریم اینجا کلیک کنید.

انواع رنگ هولوگرافیک جذاب و زیبا

۱. رنگ بلوند اوپال

این رنگ بر روی پایه موهای خاکستری پیاده سازی می‌شود و در زیر نور همچون مروارید می‌درخشد.

۲. هولوگرافیک آبی

این رنگ مو با پایه آبی آغاز شده و سپس از هایلایت‌های هولوگرافیک بین آنها استفاده می‌شود.

۳. رنگ صدفی

این نوع رنگ موها عموما بر روی رنگ‌های پلاتینیومی بهترین خروجی را خواهند داشت.

۴. رنگ آبی ارغوانی

رنگ موی هولوگرافیک آبی ارغوانی گزینه خوبی برای افرادی است که رنگ پوست تیره دارند.

۵. رنگ موی هالوگرافیکی مدل تک شاخ

در این مدل رنگ هولوگرافیکی، از انواع رنگ های صورتی، یاسی، آبی روشن، سبز، زرد و … استفاده می‌شود.

رفرنس

منبع

بازدید : 102
سه شنبه 19 اسفند 1399 زمان : 11:31

پرپشت شدن ابرو یک چالش اساسی برای افرادی است که از ابروهای نازک و کم پشت رنج می‌برند. تاثیر ابرو بر زیبایی چهره ما انکارناپذیر است. بنابراین بسیار مهم است که آن‌ها را سالم، زیبا، و پرپشت نگه داریم. اگر ابروهای شما نازک و کم‌پشت است،‌ یا دچار ریزش ابرو شده‌اید،‌ نگران نباشید. امروزه داروهای شیمیایی و روش‌های طبیعی بسیاری وجود دارد که به پرپشت شدن ابروها کمک می‌کند. ما در این مقاله قصد داریم درباره روش‌های خانگی و طبیعی تقویت ابرو صحبت کنیم.

بیشتربخوانید... آموزش آرایشگری الماس نشان

مواد طبیعی برای پرپشت شدن ابرو

۱. روغن کرچک

اولین راه حل برای پرپشت شدن ابرو، استفاده از روغن کرچک است. این روغن دارای مواد و املاح معدنی بسیاری از جمله آهن است. همچنین در ساختار روغن کرچک مقادیر قابل توجهی از پروتئین، آنتی‌اکسیدان‌ها و اسید های چرب وجود دارد که به رشد موها کمک می‌کنند.

جهت آموزش کامل کوپ مو کلیک کنید.

۲. روغن نارگیل

دومین ماده طبیعی برای پرپشت شدن ابروها، روغن نارگیل است. این روغن سرشار از ویتامین E است و باعث افزایش ضخامت و سرعت رشد ابروهای شما می‌شود.

۳. روغن زیتون

روغن زیتون حاوی مقادیر بسیار زیادی ویتامین A و E است که هر دو مورد برای تقویت و پرپشت شدن ابرو ها الزامی هستند. ویتامین E می‌تواند مواد مغذی مو را تامین و آن را تغذیه کند اما از ویتامین A به عنوان محرک رشد استفاده می‌شود.

۴. آب پیاز

این ماده طبیعی نیز می‌تواند منجر به پرپشت شدن موها و به خصوص ابروها شود. در آب پیاز مقادیر بالایی گوگرد، سلنیوم، ویتامین B، ویتامین C و مواد معدنی وجود دارد. تمام این موارد باعث می‌شوند ریشه موها تقویت شده و میزان کلاژن سازی در موها افزایش یابد.

جهت آموزش کامل لیفت و اکستنشن مژه اینجا کلیک کنید.

۵. سفیده تخم مرغ

جالب است بدانید که سفیده تخم مرغ نیز می‌تواند باعث پرپشت شدن ابرو شود. این ماده غذایی سرشار از پروتئین است. پروتئین منبع اصلی تشکیل دهنده کراتین موها است. همچنین،‌ در سفیده تخم مرغ مقدار زیادی بیوتین وجود دارد که برای رشدموها بسیار مفید است.

۶. شنبلیله

مورد دیگری که باعث تقویت فولیکول مو شده و بر پرپشت شدن ابروها تاثیر مستقیم دارد، دانه شنبلیله است. این دانه می‌تواند بر روشنایی پوست و شفافیت آن و همچنین رشد ابروها موثر باشد.

۷. وازلین

وازلین از جمله کرم‌های طبیعی است که چربی و رطوبت ابروها را حفظ می‌کند. خشکی یکی از دلایل ریزش ابرو است. بنابراین،‌ وازلین می‌تواند رطوبت مورد نیاز ابروهای شما را فراهم کرده و از ریزش و کم پشتی آن جلوگیری کند.

منابع:

بازدید : 74
دوشنبه 18 اسفند 1399 زمان : 9:57

تی زون به طور کلی به ناحیه T شکل گفته می‌شود که از پیشانی آغاز شده و از روی بینی به سمت چانه کشیده می‌شود. این ناحیه، به ویژه در پوست های چرب، از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا دارای غدد چربی بسیاری است که باعث چرب شدن پوست و به وجود آمدن جوش و آکنه زیاد می‌شود. بسیاری از افراد درباره این قسمت از صورت خود اطلاعی ندارند و در نتیجه از آن به خوبی مراقبت نمی‌کنند. در ادامه با بهترین آموزشگاه آرایشگری در تهران با مدرک فنی حرفه ای همراه باشید.

روش های مراقبتی از تی زون صورت چیست؟

در نظر داشته باشید که چربی موجب انعطاف و افزایش حالت کشسانی پوست می‌شود. از همین رو از بین بردن کامل چربی در ناحیه T نمی‌تواند گزینه خوبی باشد. بهترین گزینه برای مقابله با چربی زیاد این ناحیه، انجام مراقبت‌های ویژه است.

۱. ماسک خاک رس

خاک رس برای کنترل چربی صورت بسیار موثر می‌باشد. این ماسک به راحتی چربی ناحیه T را کنترل می‌کند. آنچه که ماسک خاک رس را از سایر ماسک های موجود متفاوت می‌سازد، درمان منافذ بسته پوست است.

بیشتر بخوانید:

۲. استفاده از ژل های شستشو

یکی دیگر از راه های درمان چربی صورت در ناحیه T، برای پوست های چرب، شستشوی پوست با شوینده ها و ژل های مربوطه است.

۳. پاکسازی عمقی پوست

در بعضی مواقع، با روش ها بالا نمی توان چربی ناحیه T را کنترل کرد. در این شرایط نیاز است از روش های پاکسازی عمقی استفاده کنید.

۴. استفاده از روغن های طبیعی

استفاده از محصولاتی که دارای چربی طبیعی هستند، همانند روغن درخت چای، می توانند به درمان جوش صورت و آکنه های پوستی کمک کرده و میزان باکتری ها را کاهش دهند.

جهت آشنایی کامل با دوره های آموزش کاشت و طراحی ناخن اینجا کلیک کنید.

۵. لایه برداری پوست صورت

از سوی دیگر لایه بردار ها نیز تاثیر بسزایی در مراقبت از پوست این بخش دارند. ماسک های لایه بردار و اسکراب ها می توانند لایه های مرده سطح پوست را حذف کرده و به تنفس پوست کمک کنند.

۶. بخور دادن پوست صورت

ناحیه تی زون همواره نیاز به مراقبت های خاص دارد. یکی از روش های خاص که در گذشته نیز برای پوست چرب بسیار استفاده می گردید و هنور نیز کاربرد دارد، بخور دادن پوست صورت است.

رفرنس

بازدید : 87
يکشنبه 17 اسفند 1399 زمان : 9:05

مدل شینیون عروس یکی از مهمترین فاکتورهای میکاپ و آرایش عروس است که می‌تواند تغییر زیادی در ظاهر عروس خانم‌ها ایجاد کند.

جهت آشنایی با حرفه ای ترین دوره های آموزش آرایشگری اینجا کلیک کنید.

انتخاب مدل شینیون عروس بر اساس فرم صورت و چهره

۱. شینیون عروس با صورت بیضی

صورت بیضی مناسب‌ترین و استانداردترین فرم صورت است. اگر صورت را از بالا به پایین به سه بخش تقسیم کنیم، تمام بخش‌ها به یک اندازه خواهند بود. در این نوع چهره‌ها عموما چانه زاویه‌دار نیست و استخوان‌های فک یا گونه به وضوح دیده نمی‌شوند. در واقع اجزا به صورت کاملا یکنواخت در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. برای شینیون عروس با صورت بیضی شکل می‌توان از انواع مدل‌های باز یا بسته استفاده کرد.

۲. شینیون عروس با صورت مستطیلی

در این نوع چهره‌ها، فک و شقیقه‌ها زاویه‌دار هستند و گونه‌ها خیلی برجسته نیستند. معمولا صورت‌های مستطیلی از دور استخوانی به نظر می‌رسند. البته زاویه‌دار بودن فک خود یک فاکتور مثبت است و امروزه طرفداران بسیاری دارد. برای آرایش این نوع صورت‌ها و انتخاب شینیون مناسب آن، باید مدل‌هایی را در نظر بگیرید که صورت را پر و حجیم نشان می‌دهند. لذا برای شینیون عروس با صورت مستطیلی بهتر است مقداری از موها در کنار چانه و دو طرف سر رها شود.

۳. شینیون عروس با صورت مثلثی

به صورت‌های مثلثی، معمولا صورت‌های قلبی نیز گفته می‌شود. در این نوع چهره‌ها، شقیقه‌ها و استخوان پیشانی بیشترین توجه را به خود جلب می‌کنند و گونه‌ها پهن و برآمده هستند. البته نوع دیگری از فرم مثلثی نیز وجود دارد که به آن مثلث وارونه گفته می‌شود. اگر صورت عروس به صورت مثلث وارونه باشد، برای شینیون موهای آن باید از مدل‌هایی استفاده کرد تا پهنای پیشانی کمتر شود و حجم موها در قسمت فک و چانه افزایش یابد. شینیون های باز یا مواردی که در بالای سر دارای بافت‌های درشت هستند، گزینه‌های خوبی برای این فرم صورت محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید... آموزش اکستنشن مو

۴. شینیون عروس با صورت گرد

اگر طول و عرض صورت با یکدیگر برابر باشد و برجستگی استخوان‌ها همگی یکنواخت دیده شوند، آن صورت در دسته صورت‌های گرد قرار می‌گیرد. در این نوع چهره‌ها برای شینیون عروس می‌توان از مدل‌هایی استفاده کرد که صورت را کشیده تر و لاغرتر نشان بدهد. برای صورت‌های گرد می‌توان از انواع شینیون های بالای سر استفاده کرد که طول چهره افزایش یابد.

منبع: https://www.almasneshansalon.com/

بازدید : 87
شنبه 16 اسفند 1399 زمان : 8:49

رنگ پوست افراد بسیار متنوع است و تکنیک‌های آرایشی و مراقبتی هریک نیز با دیگری تفاوت دارد. اگر رنگ پوست شما روشن است،‌ نمی‌توانید از رنگ‌ها و سبک آرایشی دوست خود که پوست سبزه دارد، استفاده کنید. بلکه باید رنگ و تن پوست خود را بشناسید و با توجه به آن لوازم آرایشی و نوع آرایش خود را تعیین کنید. در ادامه با آموزشگاه آرایشگری الماس نشان در تهران همراه باشید.

۱. ضدآفتاب را فراموش نکنید

اولین و مهم‌ترین نکته در آرایش و مراقبت از پوست‌های روشن، استفاده از کرم‌های ضدآفتاب یا محصولات آرایشی دارای spf است. زیرا پوست‌های روشن در مقابل اشعه‌های مضر نور خورشید حساس‌تر هستند و احتمال ایجاد لکه‌های پوستی و حتی آفتاب سوختگی در آن‌ها بیشتر از سایر پوست‌هاست.

۲. رنگ رژگونه مناسب خود را انتخاب کنید

انتخاب رژگونه مناسب پوست‌های روشن کمی دشوار است. شما باید از رژگونه‌های خیلی تیره فاصله بگیرید. همچنین باید رنگی را انتخاب کنید که مناسب تن پوست شما باشد. برای اینکه به رنگ پوست خود گرما و لطافت بیشتری ببخشید، می‌توانید از رژگونه‌های صورتی، هلویی، مرجانی و مواردی از این قبیل استفاده کنید.

۳. از آرایش چشم غلیظ بپرهیزید

در این پوست‌ها اگر از سایه‌های تیره یا آرایش چشم غلیظ استفاده کنید، باعث خواهید شد که صورت شما مریض و کبود به نظر برسد. از سوی دیگر سایه‌های صورتی رنگ نیز می‌توانند حالت بیمار و رنگ پریده به صورت شما بدهند. برای افرادی که دارای پوست روشن و سفید هستند، پیشنهاد می‌شود که از رنگ های برنزی یا طوسی روشن برای سایه چشم استفاده کنند. البته اگر تن پوست صورت شما سرد است، می‌توانید از رنگ‌های متالیک نیز به عنوان سایه چشم بهره ببرید.

سعی کنید از یک خط چشم ملایم استفاده کنید. البته این موضوع واقعاً به رنگ موی شما بستگی دارد. اگر مو و مژه‌های تیره و پوستی روشن دارید، به احتمال زیاد هنوز خط چشم مشکی انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

بیشتر بخوانید... آموزش کاشت ناخن

۴. در انتخاب رنگ رژلب آزادانه عمل کنید

اگر رنگ پوست شما روشن و سفید است،‌ در رابطه با انتخاب رژلب قدرت عمل بالایی دارید. در واقع افرادی که پوست روشنی دارند، می‌توانند از هر رژلبی استفاده کنند. اما عموما برای سازگاری لب‌ها با گونه‌ها، پیشنهاد می‌شود که از رنگ رژلبی استفاده کنید که صورتی یا هلویی باشد. البته برای افرادی که پوست آن‌ها تن سردی دارد، رژلب های مرجانی نیز گزینه خوبی محسوب می‌شود. (آموزش حرفه ای تاتو صورت)

منبع

بازدید : 107
چهارشنبه 13 اسفند 1399 زمان : 9:42

طبق جدید ترین مدهای جهانی تقریبا از سال 2019 مدل ابروهای نازک و تمیز کنار گذاشته شد و ابروهای نچرال شانه خورده که اصطلاحا مدل هاشوری نامیده می شد بسیار ترند شد. با این تغییر در مد، لوازم آرایشی متفاوتی هم به بازار آمد تا راحت تر جلوه زیبایی به ابروها و درنهایت صورت شما بدهد.

بیشتربخوانید... آموزش آرایشگری زنانه فنی حرفه ای

صفر تا صد استفاده از صابون ابرو

اخیرا لوازم آرایشی زیادی برای ابرو تولید و وارد بازار شده است که یکی از این لوازم آرایش بسیار پرکاربرد صابون های ابرو می باشد .از دیگر لوازم آرایشی که برای ابرو تولید شده اند میتوان به موارد زیر اشاره کرد: ژل ابرو , سایه ابرو , ریمل ابرو و… که هر کدام کارایی مخصوص خود را دارند و برای آرایش ابرو از آنها استفاده می کنند.

اولین و اصلی ترین کاربرد این محصول، مرتب کردن و محکم کردن موهای ابرو میباشد که نوعی نظافت ابرو به حساب می آید. این محصول جایگزین مناسب برای ژل ابرو است. در هنگام خرید صابون ابرو باید به این نکته که حتما حاوی گلیسیرین باشد توجه کرد چون داشتن گلیسیرین باعث می شود که در هنگام استفاده از آن ابرو شما دچار سوزش نشود و حالت ابرو به خوبی حفظ شود.

بیشتر بخوانید:

نکاتی که در انتخاب صابون ابرو باید به آن توجه کنید

  • صابون باید ملایم باشد
  • از شانه زدن زیاد ابرو خودداری کرد
  • به PH صابون دقت کنید

کاربرد های صابون ابرو

برای داشتن ابروهای خوب و مرتب باید از صابون ابرو استفاده کنید. در ابتدا برای استفاده از صابون ابرو باید بدانیم به چه وسایلی احتیاج داریم. تمام چیزی که شما نیازدارید یک قلموی مخصوص شانه زدن ابرو و یک صابون ابرو است . مراحل استفاده بسیار ساده است ،در اول کار باید صورت خود را با شوینده مخصوص خود بشویید وخشک کنید، بعد برس نرمی که برای ابروی خود استفاده می کنید را خیلی کم مرطوب کنید و به صابون آغشته نمایید و به ابروهای خود بکشید و به آنها نظم دهید .

لیفت ابرو

برای این که لیفت ابرو با صابون ابرو انجام دهید باید در ابتدا از یک صابون که حاوی گلیسیرین است استفاده کنید و با یک برس مرطوب ابروها را به بالا لیفت داده و زیبا کرد . البته باید توجه کنید که لیفت ابرو با این روش به صورت موقت میباشد و اگر قصد لیفت دائمی و طولانی مدت ابروهایتان را دارید میتوانید از آموزش لیفت ابرو استفاده کنید.

منبع: الماس نشان

تعداد صفحات : 46

درباره ما
آمار سایت
  • کل مطالب : 1634
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 7
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 79
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 282
  • بازدید ماه : 1486
  • بازدید سال : 6105
  • بازدید کلی : 762868
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه